1.

ابعاد سواد دیجیتال برای دانش‌آموزان دوره‌ ‌ابتدایی

دوره 17، شماره 4، مهر 1402، صفحه 767-782
فاطمه قدردان؛ بتول سبزه؛ یاسمن اسکویی

2.

تأثیر آموزش بهداشت فردی توسط رسانه کمیک استریپ برمهارت های اجتماعی دانش آموزان

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 293-302
سروش سوزنگر؛ سعید شاه حسینی

3.

تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی

دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 319-327
حسین پناهی؛ سعید موسوی پور

4.

تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی

دوره 4، شماره 2، فروردین 1389، صفحه 137-149
فروزان ضرابیان؛ حسن رستگار پور؛ بهمن زندی؛ محمد رضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی

5.

ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش کیفیت برنامه‌ درسی آموزش مجازی دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 415-428
سیروس منصوری؛ مژگان طالب بیگی

6.

شناسایی شاخص‌های ارزشیابی کیفیت محتوای کتاب‌های درسی دورۀ ابتدایی

دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 329-340
فریدون یزدانی

7.

مقایسه تأثیر تدریس مبتنی بر داستان دیجیتال و داستان سنتی بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان اول ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
ماجده امیدی شال؛ بهار بندعلی؛ محمود ابوالقاسمی؛ سیما سعادتی

8.

ویژگی‌های برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای در دوره‌ دوم ابتدایی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 103-120
سعید انصاری؛ فرهاد سراجی؛ محمدرضا یوسف زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب