1.

ارائه مدلی جهت ارزیابی آمادگی استقرار سیستم‌های یادگیری الکترونیکی در سازمان‌ها و مؤسسات مالی

دوره 8، شماره 2، فروردین 1393، صفحه 119-130
کامران فیضی؛ عبداله بهزادی

2.

تاثیر آموزش مبتنی‌بر نقشه‌های مفهومی معلم و دانش‌آموز ساخته بر انگیزش و یادگیری مفاهیم درسی دانش‌آموزان مقطع هشتم متوسطه

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 279-292
منصوره سادات موسوی شفیق؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ محمد مجدم

3.

تاثیر برنامه‌درسی مدارس هوشمند بر علائم بیش‌فعالی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 337-346
سمیه سلاجقه تذرجی؛ اصغر سلطانی؛ سید محمد حسین موسوی نسب

4.

تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 313-322
لاله بدری؛ محمد صالحی

5.

شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 169-184
مهدیه خسروی چهکندک؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ

6.

طراحی چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه های یادگیری الکترونیکی در مؤسسات آموزش عالی

دوره 4، شماره 2، فروردین 1389، صفحه 93-103
عباس اناری نژاد؛ پرویز ساکتی؛ سید علی اکبر صفوی

7.

طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازنده‌گرایی

دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 869-891
حامد عباسی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ علی دلاور؛ اسماعیل زارعی زوارکی

8.

معیاری برای دسته‌بندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشت‌‌برداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی

دوره 4، شماره 1، دی 1388، صفحه 73-81
سید فخر الدین نوربهبهانی؛ احمد آقا کاردان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب