1.

بازنمایی‌های چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسر‌ها

دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 239-249
فرزانه نوروزی؛ شهرناز بخشعلی زاده؛ زینب قربانی سی سخت

2.

بررسی درک دانش‌آموزان دختر سال سوم متوسطه از مفهوم حد و پیوستگی

دوره 12، شماره 3، تیر 1397، صفحه 185-201
ابراهیم ریحانی؛ زهرا شریفی

3.

یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینه‌های کاربردی لیزر

دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 277-285
محمد کبودوند؛ ایوب اسماعیل پور؛ عابد بدریان؛ محمد شمس اسفندآبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب