1.

بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم

دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 749-762
سیدرسول عمادی؛ افسانه مختاری سمیع

2.

تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 877-890
الهه بدیعی؛ محمدرضا نیلی؛ یاسمین عابدینی؛ بی بی عشرت زمانی

3.

تأثیر روش آموزش از طریق تلفن‏ همراه بر انگیزش و نگرش دانشجویان زبان انگلیسی

دوره 6، شماره 4، مهر 1391، صفحه 235-243
محسن آیتی؛ هادی سارانی

4.

تأثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال بر انگیزش و یادگیری ‌دانش‌آموزان نارسانویس پایه دوم ابتدائی

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 343-356
سجاد گلزار عزیز؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ مهدی رجبی

5.

تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 313-322
لاله بدری؛ محمد صالحی

6.

تبیین و سنجش اثربخشی بهره‌گیری از شبیه‌سازی رایانه‌ای بر انگیزش تحصیلی دانشجویان معماری (درس ساختمان 2)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
عباس صداقتی؛ بابک مطیعی

7.

تحلیل عوامل موثر بر پذیرش آموزش مجازی با تاکید بر عوامل درونی

دوره 7، شماره 3، تیر 1392، صفحه 149-158
علی صنایعی؛ حمیده سلیمیان

8.

رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 720-726
نیلوفر فرج پور؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ موسی جاودان

9.

مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانه‌ای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان

دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 347-358
سعید پورروستایی اردکانی؛ زینب عارفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب