1.

تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 451-466
سونا حضرتی قاسم قشلاقی؛ یوسف مهدوی نسب؛ سید عبدالله قاسم تبار

2.

تأثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال بر انگیزش و یادگیری ‌دانش‌آموزان نارسانویس پایه دوم ابتدائی

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 343-356
سجاد گلزار عزیز؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ مهدی رجبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب