1.

مطالعه عملکرد دانش آموزان دوره دوم متوسطه در حل یک تکلیف توانایی فضایی با استفاده از نظریه SOLO

صفحه 639-653
سعید حق جو؛ ابراهیم ریحانی

2.

بررسی تاثیر بازیگونگی بر عملکرد تحصیلی افراد با توجه به ویژگیهای فردی مخاطبین

صفحه 655-667
سید امیر حسین حسینی اناری؛ محمود نشاطی

3.

بررسی نقش استفاده از نرم‌افزار اصلاح خودکار در یادگیری زبان انگلیسی

صفحه 669-679
مهرک رحیمی؛ علی شهریاری

4.

تأثیر استفاده از بازی های رایانه ای آموزشی بر تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی دانش آموزان

صفحه 681-694
مریم رجبیان ده زیره؛ فریبا درتاج؛ سعید پورورستایی اردکانی؛ صلاح اسمعیلی گوجار

5.

ساخت و رواسازی و پایاسازی و هنجاریابی مقیاس اجتماع پذیری در بازار سنتی ایران به منظور ارتقا آموزش معماری

صفحه 695-708
جمال الدین مهدی نژاد؛ بهرام صالح صدق پور؛ رعنا نجاری

6.

بکارگیری آموزش انتقادی در نظام آموزش معماری (مطالعه موردی کلاس طرح یک معماری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرگان)

صفحه 709-725
سهراب سردشتی؛ مینو شفائی؛ فرهنگ مظفر

7.

کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه

صفحه 727-744
مریم یوسفی؛ علیرضا عصاره؛ علی حسینی‌خواه

8.

تدوین الگویی برای برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی با استفاده از نظریه داده بنیاد( مطالعه موردی؛ آموزش عالی ایران)

صفحه 745-758
اسماعیل جعفری؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مرتضی رضایی زاده

9.

بررسی عوامل کلیدی موفقیت دوره های آموزش الکترونیکی زبان فارسی به خارجیان از منظر مدرسان دوره

صفحه 759-772
زهرا عباسی

10.

شناسایی عوامل موثر و موانع کاربرد یادگیری الکترونیک در جهت افزایش سلامت روان دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان کرج (یک مطالعه کیفی)

صفحه 773-783
اقبال زارعی؛ محمد جواهری دانشمند؛ علی اکبر شیخی

11.

تبیین ابقاء دانشجو بر اساس ویژگی های روانشناختی، تجارب قبلی، پیشینه تحصیلی، مهارت های مدیریتی و کامپیوتری در محیط یادگیری الکترونیکی

صفحه 785-792
ناهید اوجاقی؛ زهره اسمعیلی؛ محمد رضا سرمدی؛ بهمن سعیدی پور

12.

مقایسه فرسودگی شغلی در بین دبیران زبان انگلیسی مدارس دولتی و مدرسان زبان آموزشگاههای خصوصی

صفحه 793-806
مهسا بهرامی؛ شهاب مرادخانی

13.

تحلیل شناختی عوامل موثربرکاربرد فناوری اطلاعات بر اساس مدیریت تغییر در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

صفحه 807-817
سمانه یارمحمدی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی زارعی

14.

مدل آموزش طراحی معماری مبتنی بر تفکر مشارکتی و تعاملی در ایران

صفحه 819-829
عترت لعل بخش؛ وحید قبادیان؛ شادی عزیزی

15.

بررسی درک رویه ای و ساختاری دانش آموزان دوره متوسطه اول در عبارت های جبری

صفحه 831-843
فاطمه زهرا حیدری؛ نسیم اصغری

16.

کاربرد هوش عاطفی در فرایند آموزش طراحی معماری، جستاری در الزامات رشته معماری از حیث مهارت‌های عاطفی

صفحه 845-860
پریسا هاشم پور؛ معصومه احمدی؛ حمید ندیمی

17.

فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر بازده یادگیری

صفحه 861-874
مهدی معینی کیا؛ عادل زاهدبابلان؛ ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ زهرا بیگدلی

18.

مرور و بررسی پژوهش های حوزه بازی وارسازی در آموزش الکترونیکی

صفحه 875-887
زهرا بتولی؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه؛ فخرالسادات میرحسینی

19.

مقایسه روش های تدریس دستوری و دوسویه بر عملکرد و یادگیری شوت ثابت بسکتبال با تکیه بر مدل جنتایل

صفحه 889-895
سهیلا گوهررخی؛ علیرضا صابری کاخکی؛ مهدی سهرابی؛ مهدی جباری نوقابی

20.

رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم

صفحه 897-903
نیلوفر فرج پور؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ موسی جاودان

21.

شناسایی کیفیات فضایی مؤثر بر پرورش هوش‌های چندگانه‌ در فضاهای مدرسه (نمونه موردی: مدارس ابتدایی شهر مشهد)

صفحه 905-921
سمیرا کوثری؛ عباس ترکاشوند


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.