فرج پور, نیلوفر, سماوی, سید عبدالوهاب, جاودان, موسی. (1398). رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم. فناوری آموزش, 13(3), 720-726. doi: 10.22061/jte.2018.3438.1873
نیلوفر فرج پور; سید عبدالوهاب سماوی; موسی جاودان. "رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم". فناوری آموزش, 13, 3, 1398, 720-726. doi: 10.22061/jte.2018.3438.1873
فرج پور, نیلوفر, سماوی, سید عبدالوهاب, جاودان, موسی. (1398). 'رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم', فناوری آموزش, 13(3), pp. 720-726. doi: 10.22061/jte.2018.3438.1873
فرج پور, نیلوفر, سماوی, سید عبدالوهاب, جاودان, موسی. رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم. فناوری آموزش, 1398; 13(3): 720-726. doi: 10.22061/jte.2018.3438.1873


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب