 
				| تعداد نشریات | 11 | 
| تعداد شمارهها | 226 | 
| تعداد مقالات | 2,285 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 3,520,600 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,580,704 | 
| 1. | ارائه مدل معادله ساختاری خودراهبری، شایستگیهای فنی، زمینهای و رفتاری و ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی | |
| صفحه 141-150 | ||
| مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی | ||
| 2. | تأثیر استفاده از برنامه چندرسانهای با استفاده از الگوی کاوشگری در میزان یادگیری و به یادسپاری مطالب درس علوم زیستی و بهداشت | |
| صفحه 151-158 | ||
| شهربانو نوری طرازخاکی؛ محسن آیتی؛ احمد خامسان | ||
| 3. | ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاههای آموزش مجازی به کمک مدل تصمیمگیری چند معیاره | |
| صفحه 159-174 | ||
| آیدا اسدی صومعه؛ غلامعلی منتظر | ||
| 4. | بررسی رابطه مؤلفههای یادگیری سازمانی با توسعه مهارتهای حرفهای مهندسان | |
| صفحه 175-182 | ||
| سعید هداوند؛ جوانبخش علیرضا | ||
| 5. | اولویت استفاده از وب 2 در فرآیندهای مدیریت دانش شخصی در آموزش مجازی | |
| صفحه 183-196 | ||
| رضا فرشاد؛ پیمان اخوان؛ داود کریمزادگان مقدم | ||
| 6. | جنبههای روانی افزودن آموزش سیار به آموزش به روش سنتی در آموزش عالی | |
| صفحه 197-206 | ||
| مجتبی رضاییراد؛ قادروف بختیار | ||
| 7. | الگویی برای تدوین کتاب راهنمای معلم در برنامه درسی آموزش فنیوحرفهای | |
| صفحه 207-220 | ||
| علی اصغر خلاقی؛ غلامعلی احمدی | ||