1.

ارائه مدل معادله ساختاری خودراهبری، شایستگیهای فنی، زمینه‌ای و رفتاری و ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی

صفحه 141-150
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی

2.

تأثیر استفاده از برنامه چندرسانه‌ای با استفاده از الگوی کاوش‌گری در میزان یادگیری و به یادسپاری مطالب درس علوم زیستی و بهداشت

صفحه 151-158
شهربانو نوری طرازخاکی؛ محسن آیتی؛ احمد خامسان

3.

ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاه‌های آموزش مجازی به کمک مدل تصمیم‌گیری چند معیاره

صفحه 159-174
آیدا اسدی صومعه؛ غلامعلی منتظر

4.

بررسی رابطه مؤلفه‌های یادگیری سازمانی با توسعه مهارت‌های حرفه‌ای مهندسان

صفحه 175-182
سعید هداوند؛ جوانبخش علیرضا

5.

اولویت‌ استفاده از وب 2 در فرآیندهای مدیریت دانش شخصی در آموزش مجازی

صفحه 183-196
رضا فرشاد؛ پیمان اخوان؛ داود کریم‌زادگان مقدم

6.

جنبه‌های روانی افزودن آموزش سیار به آموزش به روش سنتی در آموزش عالی

صفحه 197-206
مجتبی رضایی‌راد؛ قادروف بختیار

7.

الگویی برای تدوین کتاب راهنمای معلم در برنامه درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای

صفحه 207-220
علی اصغر خلاقی؛ غلامعلی احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب