تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 210 |
تعداد مقالات | 2,098 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,877,399 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,085,141 |
1. | مقایسه تاثیر دو روش آموزش الکترونیکی و آموزش مرسوم بر یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعه پزشکی | |
صفحه 223-232 | ||
هاشم فردانش؛ عیسی ابراهیم زاده؛ محمدرضا سرمدی؛ صغرا عمرانی | ||
2. | تأثیر روش طرحواره رایانهای روی یادگیری واژگان و استقلال فراگیران زبان | |
صفحه 233-241 | ||
ایمان علیزاده | ||
3. | تأثیر بهره گیری از آموزش با استفاده از نقشه های مفهومی رایانه ای در میزان یادگیری | |
صفحه 243-252 | ||
حسین مهدی زاده؛ مریم اسلام پناه؛ دلشاد پیاب | ||
4. | ارائه مدلی جهت ارزیابی راهبردهای یادگیری الکترونیکی مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان | |
صفحه 253-259 | ||
فرهاد شفیع پور مطلق؛ حسین نظری | ||
5. | لزوم آموزش سواد محیطی در رشته معماری | |
صفحه 261-271 | ||
سعید میرریاحی؛ فاطمه قارونی | ||
6. | بررسی رابطه نگرش نسبت به یادگیری به کمک رایانه و خودتنظیمی آموزشی و انگیزش در یادگیری زبان خارجه | |
صفحه 273-280 | ||
مریم مشکوه؛ سمیه فروزش نیا | ||
7. | مقایسه تأثیر روشهای تدریس فعال و غیر فعال بر هوش هیجانی دانش آموزان | |
صفحه 281-287 | ||
رامین نوظهوری پهرآباد؛ کامبیز پوشنه؛ علیرضا عصاره؛ سمیه رسولی | ||