| تعداد نشریات | 11 |
| تعداد شمارهها | 227 |
| تعداد مقالات | 2,310 |
| تعداد مشاهده مقاله | 3,586,111 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,626,168 |
| 1. | مقایسه تاثیر دو روش آموزش الکترونیکی و آموزش مرسوم بر یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعه پزشکی | |
| صفحه 223-232 | ||
| هاشم فردانش؛ عیسی ابراهیم زاده؛ محمدرضا سرمدی؛ صغرا عمرانی | ||
| 2. | تأثیر روش طرحواره رایانهای روی یادگیری واژگان و استقلال فراگیران زبان | |
| صفحه 233-241 | ||
| ایمان علیزاده | ||
| 3. | تأثیر بهره گیری از آموزش با استفاده از نقشه های مفهومی رایانه ای در میزان یادگیری | |
| صفحه 243-252 | ||
| حسین مهدی زاده؛ مریم اسلام پناه؛ دلشاد پیاب | ||
| 4. | ارائه مدلی جهت ارزیابی راهبردهای یادگیری الکترونیکی مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان | |
| صفحه 253-259 | ||
| فرهاد شفیع پور مطلق؛ حسین نظری | ||
| 5. | لزوم آموزش سواد محیطی در رشته معماری | |
| صفحه 261-271 | ||
| سعید میرریاحی؛ فاطمه قارونی | ||
| 6. | بررسی رابطه نگرش نسبت به یادگیری به کمک رایانه و خودتنظیمی آموزشی و انگیزش در یادگیری زبان خارجه | |
| صفحه 273-280 | ||
| مریم مشکوه؛ سمیه فروزش نیا | ||
| 7. | مقایسه تأثیر روشهای تدریس فعال و غیر فعال بر هوش هیجانی دانش آموزان | |
| صفحه 281-287 | ||
| رامین نوظهوری پهرآباد؛ کامبیز پوشنه؛ علیرضا عصاره؛ سمیه رسولی | ||