1.

بررسی میزان برخورداری مدرسان دانشگاه های مجازی از مهارت های تدریس در این دوره ها

دوره 8، شماره 4، مهر 1393، صفحه 245-257
فرهاد سراجی؛ رضا موحدی؛ منیر سیاحت خواه

2.

تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی

دوره 11، شماره 3، تیر 1396، صفحه 223-233
حسین مرادی مخلص؛ جمشید حیدری؛ وحید صالحی؛ نسیبه پوطی

3.

تحول در آموزش معماری در تعامل دوسویه با تاریخ و فناوری

دوره 1، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 55-63
محمد‎جواد مهدوی‎ نژاد؛ فهیمه یاری؛ قامت پرویزی؛ صهیب دهقانی

4.

رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند

دوره 9، شماره 3، تیر 1394، صفحه 213-222
مهرانگیز علی نژاد؛ نسیم سعید

5.

رویکرد کیفی در آموزش نظری معماری، مفهوم مکان در کلاس درس سیر اندیشه ها

دوره 5، شماره 3، تیر 1390، صفحه 133-143
آرزو صدوقی؛ غلامحسین معماریان؛ سید محسن فاطمی؛ حسام کمالی پور

6.

سیمای پژوهش‌های حوزه موک در ایران و جهان

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 265-278
فاطمه شرزه ئی؛ نازیلا خطیب زنجانی؛ مرجان معصومی فرد؛ محمد رضا سرمدی؛ نصیبه پوراصغر


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب