1.

تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 207-220
سیده فاطمه نورانی؛ منیژه احمدی

2.

شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نظریه بازی در فضای آموزش و یادگیری با استفاده از روش تصمیم‌گیری BWM

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 371-390
سیده فاطمه نورانی؛ محمد سرکانی؛ زهرا کریمی

3.

کشف الگوهای مکرر یادگیرندگان در یک محیط یادگیری مشارکتی پویا ایجاد شده براساس نظریه بازی

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 557-570
سیده فاطمه نورانی؛ محمدحسین منشئی؛ الهام محمودزاده؛ محمدعلی منتظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب