1.

بلوغ آموزش الکترونیکی آموزش عالی کشاورزی ایران، بر اساس مدل میسرا و دینگرا و ارتباط‌یابی آن با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

صفحه 285-300
حشمت اله سعدی؛ خلیل میرزائی

2.

بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی)

صفحه 301-312
اسکندر فتحی آذر؛ غلامحسین میکائیلو؛ یوسف ادیب؛ علی اصغر خلاقی

3.

تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

صفحه 313-322
لاله بدری؛ محمد صالحی

4.

شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین

صفحه 323-335
معصومه وکیلی صادقی؛ روح الله نوری؛ امید مهدی عبادتی

5.

تاثیر برنامه‌درسی مدارس هوشمند بر علائم بیش‌فعالی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 337-346
سمیه سلاجقه تذرجی؛ اصغر سلطانی؛ سید محمد حسین موسوی نسب

6.

مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانه‌ای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان

صفحه 347-358
سعید پورروستایی اردکانی؛ زینب عارفی

7.

ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار محقق‌ساخته

صفحه 359-370
داود کریم زادگان مقدم؛ فاطمه طالبان؛ داود وحدت


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب