. (1394). بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان. فناوری آموزش, 5(5), 52-69.
. "بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان". فناوری آموزش, 5, 5, 1394, 52-69.
. (1394). 'بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان', فناوری آموزش, 5(5), pp. 52-69.
. بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان. فناوری آموزش, 1394; 5(5): 52-69.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب