اسدیان, سیروس, پیری, موسی, حسن ریحانی, لاله. (1394). مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی. فناوری آموزش, 9(4), 259-266. doi: 10.22061/tej.2015.378
سیروس اسدیان; موسی پیری; لاله حسن ریحانی. "مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی". فناوری آموزش, 9, 4, 1394, 259-266. doi: 10.22061/tej.2015.378
اسدیان, سیروس, پیری, موسی, حسن ریحانی, لاله. (1394). 'مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی', فناوری آموزش, 9(4), pp. 259-266. doi: 10.22061/tej.2015.378
اسدیان, سیروس, پیری, موسی, حسن ریحانی, لاله. مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی. فناوری آموزش, 1394; 9(4): 259-266. doi: 10.22061/tej.2015.378


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب