افشاری, علی, کاروان, فرهاد, مهدی نژاد درزی, جمال الدین. (1403). طراحی و اعتباریابی روش آموزش شناختی در معماری مبتنی برالگوهای یادگیری مسأله محور، نقشه ذهنی و وسعت‌بخشی به تفکر. فناوری آموزش, 18(2), 509-525. doi: 10.22061/tej.2024.9891.2912
علی افشاری; فرهاد کاروان; جمال الدین مهدی نژاد درزی. "طراحی و اعتباریابی روش آموزش شناختی در معماری مبتنی برالگوهای یادگیری مسأله محور، نقشه ذهنی و وسعت‌بخشی به تفکر". فناوری آموزش, 18, 2, 1403, 509-525. doi: 10.22061/tej.2024.9891.2912
افشاری, علی, کاروان, فرهاد, مهدی نژاد درزی, جمال الدین. (1403). 'طراحی و اعتباریابی روش آموزش شناختی در معماری مبتنی برالگوهای یادگیری مسأله محور، نقشه ذهنی و وسعت‌بخشی به تفکر', فناوری آموزش, 18(2), pp. 509-525. doi: 10.22061/tej.2024.9891.2912
افشاری, علی, کاروان, فرهاد, مهدی نژاد درزی, جمال الدین. طراحی و اعتباریابی روش آموزش شناختی در معماری مبتنی برالگوهای یادگیری مسأله محور، نقشه ذهنی و وسعت‌بخشی به تفکر. فناوری آموزش, 1403; 18(2): 509-525. doi: 10.22061/tej.2024.9891.2912


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب