بهرامی, فاطمه, نظرزاده زارع, محسن. (1402). تأثیر عوامل نهادی در به‌کارگیری یادگیری ترکیبی توسط اعضای هیأت‌علمی. فناوری آموزش, 17(3), 671-682. doi: 10.22061/tej.2023.9693.2887
فاطمه بهرامی; محسن نظرزاده زارع. "تأثیر عوامل نهادی در به‌کارگیری یادگیری ترکیبی توسط اعضای هیأت‌علمی". فناوری آموزش, 17, 3, 1402, 671-682. doi: 10.22061/tej.2023.9693.2887
بهرامی, فاطمه, نظرزاده زارع, محسن. (1402). 'تأثیر عوامل نهادی در به‌کارگیری یادگیری ترکیبی توسط اعضای هیأت‌علمی', فناوری آموزش, 17(3), pp. 671-682. doi: 10.22061/tej.2023.9693.2887
بهرامی, فاطمه, نظرزاده زارع, محسن. تأثیر عوامل نهادی در به‌کارگیری یادگیری ترکیبی توسط اعضای هیأت‌علمی. فناوری آموزش, 1402; 17(3): 671-682. doi: 10.22061/tej.2023.9693.2887


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب