معصومی فرد, مرجان, محمودی, مهدی, پارسا سیرت, مهری. (1401). مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی. فناوری آموزش, 16(2), 249-261. doi: 10.22061/tej.2022.6931.2478
مرجان معصومی فرد; مهدی محمودی; مهری پارسا سیرت. "مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی". فناوری آموزش, 16, 2, 1401, 249-261. doi: 10.22061/tej.2022.6931.2478
معصومی فرد, مرجان, محمودی, مهدی, پارسا سیرت, مهری. (1401). 'مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی', فناوری آموزش, 16(2), pp. 249-261. doi: 10.22061/tej.2022.6931.2478
معصومی فرد, مرجان, محمودی, مهدی, پارسا سیرت, مهری. مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی. فناوری آموزش, 1401; 16(2): 249-261. doi: 10.22061/tej.2022.6931.2478


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب