1.

بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتاب‌های درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 1-12
سمیرا کلواری جانکی؛ عظیمه سادات خاکباز؛ مریم پورجمشیدی

2.

چارچوبی برای مؤلفه‌های پایداری اجتماعی مسکن بر مبنای تحلیل محتوای پژوهش‌های مرتبط

دوره 8، شماره 2، دی 1399، صفحه 94-81
امیرعلی علایی؛ عباس یزدانفر؛ سید باقر حسینی؛ سعید نوروزیان ملکی

3.

شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 937-948
سید کاظم بنی هاشم

4.

شناسایی و تبیین مهارت های اعضای هیئت علمی جهت آموزش مجازی در دوره پسا کرونا: ارائه یک الگوی مفهومی

دوره 18، شماره 1، دی 1402، صفحه 249-270
امیر فاضل؛ آزین هرندی

5.

مقایسة حیطه‌شناختی طبقه بندی بلوم با آزمون تیمز 2011 در کتاب علوم تجربی پایه سوم راهنمایی سال 90-89

دوره 10، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 85-96
عبدالمحمد طاهری؛ نجف طهماسبی پور؛ معصومه صادقی کهمینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب