بنی هاشم, سید کاظم. (1399). شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری. فناوری آموزش, 14(4), 937-948. doi: 10.22061/tej.2020.6365.2387
سید کاظم بنی هاشم. "شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری". فناوری آموزش, 14, 4, 1399, 937-948. doi: 10.22061/tej.2020.6365.2387
بنی هاشم, سید کاظم. (1399). 'شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری', فناوری آموزش, 14(4), pp. 937-948. doi: 10.22061/tej.2020.6365.2387
بنی هاشم, سید کاظم. شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری. فناوری آموزش, 1399; 14(4): 937-948. doi: 10.22061/tej.2020.6365.2387


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب