1.

اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 307-322
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ مهدیه السادات حسینی زیدآباد؛ الهام محمودآبادی

2.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM)

دوره 9، شماره 1، دی 1393، صفحه 33-40
امیرهوشنگ نظرپوری؛ غلامعلی طبرسا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب