1.

بررسی تأثیر نقشه های استدلالی بر تفکر انتقادی دانش آموزان

دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 65-72
حسین مهدی زاده؛ فریبا لطفی؛ مریم اسلام پناه

2.

تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس علوم

دوره 12، شماره 3، تیر 1397، صفحه 231-238
زهره خوش نشین

3.

رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 720-726
نیلوفر فرج پور؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ موسی جاودان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب