1.

بررسی تأثیر نقشه های استدلالی بر تفکر انتقادی دانش آموزان

دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 65-72
حسین مهدی زاده؛ فریبا لطفی؛ مریم اسلام پناه

2.

بررسی رابطه تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری زبان توسط فراگیران زبان انگلیسی در ایران

دوره 5، شماره 2، فروردین 1390، صفحه 99-104
جهانبخش نیکوپور؛ محمد حسن امینی فارسانی؛ مریم نصیری

3.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر انتقادی با استفاده از فناوری‌های آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 465-478
بی بی عشرت زمانی؛ سیدامین عظیمی؛ نسیم سلیمانی؛ فریدون پریش

4.

تأثیر یادگیری تجربی مبتنی بر فناوری، بر تفکر انتقادی و درک مطلب زبان آموزان

دوره 17، شماره 4، مهر 1402، صفحه 903-917
سمیه صاحب الزمانی؛ امین نعیمی؛ مهری حدادنارافشان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب