1.

انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در رابطه با عوامل محیطی

دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 11-20
خسرو رشید؛ علیرضا ذاکری؛ احمد سلحشوری؛ رسول کرد نوقابی

2.

رهیافتی بر آموزش پویا و هدفمند دروس پایه معماری

دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 191-202
بابک مطیعی؛ فاطمه مهدیزاده سراج؛ قادر بایزیدی

3.

شناسایی نیازهای دانشجویان کشاورزی در زمینه شایستگی‌های حرفه‌ای براساس مدل بوریج و رابطه آن با ساختار اجتماعی آموزش

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 921-930
مسعود سامیان؛ رضا موحدی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ حشمت اله سعدی

4.

کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان

دوره 9، شماره 3، تیر 1394، صفحه 145-153
علیرضا محمود آبادی؛ هادی ندیمی

5.

مقایسه تأثیر آموزش تلفیقی‌وتفکیکی بر مهارت‌های ترسیمی و ارتقاء انگیزه تحصیلی نوآموزان معماری

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 373-386
بابک مطیعی

6.

یادگیری تلفیقی و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان

دوره 6، شماره 4، مهر 1391، صفحه 245-254
فخرالزمان نعیمی حسینی؛ حسین زارع؛ محمود هرمزی؛ محمدحسین کاوه؛ فرهاد شقاقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب