1.

آموزش نقش نرم افزارهای هندسه‌ی پویا در حل مسئله هندسه

دوره 3، شماره 2، فروردین 1388، صفحه 73-86
ابراهیم ریحانی؛ حمید مسگرانی؛ فاطمه فرمهر

2.

اثربخشی آموزش، با استفاده از مثال‌های ساخته شده توسط نرم‌افزار جئوجبرا در یادگیری قضایای هندسه متوسطه دوم

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 23-38
منیره مهری تکمه؛ محمد علی فریبرزی عراقی؛ ابراهیم ریحانی

3.

ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور از دیدگاه دبیران این درس در شهر تهران)

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 327-339
غلامعلی احمدی؛ هاله شیخ الاسلامی؛ علیرضا عصاره؛ ابراهیم ریحانی

4.

بررسی درک دانش‌آموزان دختر سال سوم متوسطه از مفهوم حد و پیوستگی

دوره 12، شماره 3، تیر 1397، صفحه 185-201
ابراهیم ریحانی؛ زهرا شریفی

5.

بررسی درک دانشجویان از فرایند اثبات ریاضی بر اساس مدل مژیا راموس و همکاران

دوره 10، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 121-132
ابراهیم ریحانی؛ فاروق فتح‌الهی؛ فهیمه کلاهدوز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب