تاری, نصیبه, ضرغامی همراه, سعید, محمودنیا, علیرضا, قائدی, یحیی. (1399). ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز. فناوری آموزش, 14(3), 521-532. doi: 10.22061/jte.2019.3988.1970
نصیبه تاری; سعید ضرغامی همراه; علیرضا محمودنیا; یحیی قائدی. "ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز". فناوری آموزش, 14, 3, 1399, 521-532. doi: 10.22061/jte.2019.3988.1970
تاری, نصیبه, ضرغامی همراه, سعید, محمودنیا, علیرضا, قائدی, یحیی. (1399). 'ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز', فناوری آموزش, 14(3), pp. 521-532. doi: 10.22061/jte.2019.3988.1970
تاری, نصیبه, ضرغامی همراه, سعید, محمودنیا, علیرضا, قائدی, یحیی. ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز. فناوری آموزش, 1399; 14(3): 521-532. doi: 10.22061/jte.2019.3988.1970


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب