جعفری‌گهر, منوچهر, کرمی, مهدی. (1394). بهبود راهبرد‌های خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش‌آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا. فناوری آموزش, 10(1), 11-24. doi: 10.22061/tej.2015.435
منوچهر جعفری‌گهر; مهدی کرمی. "بهبود راهبرد‌های خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش‌آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا". فناوری آموزش, 10, 1, 1394, 11-24. doi: 10.22061/tej.2015.435
جعفری‌گهر, منوچهر, کرمی, مهدی. (1394). 'بهبود راهبرد‌های خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش‌آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا', فناوری آموزش, 10(1), pp. 11-24. doi: 10.22061/tej.2015.435
جعفری‌گهر, منوچهر, کرمی, مهدی. بهبود راهبرد‌های خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش‌آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا. فناوری آموزش, 1394; 10(1): 11-24. doi: 10.22061/tej.2015.435


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب