. (1394). بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. فناوری آموزش, 3(3), 1-10.
. "بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان". فناوری آموزش, 3, 3, 1394, 1-10.
. (1394). 'بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان', فناوری آموزش, 3(3), pp. 1-10.
. بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. فناوری آموزش, 1394; 3(3): 1-10.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب