
تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 217 |
تعداد مقالات | 2,179 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,141,015 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,283,865 |
بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان | ||
پژوهش در آموزش | ||
مقاله 1، دوره 3، شماره 3 - شماره پیاپی 1، فروردین 1394، صفحه 1-10 اصل مقاله (4.74 M) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
تاریخ دریافت: 13 مهر 1394، تاریخ پذیرش: 13 مهر 1394 | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,415 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,021 |