| تعداد نشریات | 11 |
| تعداد شمارهها | 227 |
| تعداد مقالات | 2,309 |
| تعداد مشاهده مقاله | 3,583,011 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,622,343 |
بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان | ||
| پژوهش در آموزش | ||
| مقاله 1، دوره 3، شماره 3 - شماره پیاپی 1، فروردین 1394، صفحه 1-10 اصل مقاله (4.74 M) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| تاریخ دریافت: 13 مهر 1394، تاریخ پذیرش: 13 مهر 1394 | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,442 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,042 |
||