تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 212 |
تعداد مقالات | 2,110 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,891,250 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,099,156 |
مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی | ||
پژوهش در آموزش | ||
مقاله 3، دوره 1، شماره 1، مهر 1393، صفحه 23-33 اصل مقاله (282.13 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
تاریخ دریافت: 26 بهمن 1393، تاریخ پذیرش: 26 بهمن 1393 | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,223 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,518 |