نصر, طاهره, طبیب‌زاده, کیمیاالسادات. (1401). نقش مؤلفه‌های عملکردی معماری فضاهای آموزشی در اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان (موردپژوهی: دبیرستان‌های دخترانه شیراز). فناوری آموزش, 10(2), 53-72. doi: 10.22061/jsaud.2022.8544.1984
طاهره نصر; کیمیاالسادات طبیب‌زاده. "نقش مؤلفه‌های عملکردی معماری فضاهای آموزشی در اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان (موردپژوهی: دبیرستان‌های دخترانه شیراز)". فناوری آموزش, 10, 2, 1401, 53-72. doi: 10.22061/jsaud.2022.8544.1984
نصر, طاهره, طبیب‌زاده, کیمیاالسادات. (1401). 'نقش مؤلفه‌های عملکردی معماری فضاهای آموزشی در اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان (موردپژوهی: دبیرستان‌های دخترانه شیراز)', فناوری آموزش, 10(2), pp. 53-72. doi: 10.22061/jsaud.2022.8544.1984
نصر, طاهره, طبیب‌زاده, کیمیاالسادات. نقش مؤلفه‌های عملکردی معماری فضاهای آموزشی در اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان (موردپژوهی: دبیرستان‌های دخترانه شیراز). فناوری آموزش, 1401; 10(2): 53-72. doi: 10.22061/jsaud.2022.8544.1984
Zare Alamshiri, M., Saber, S. (2017). Prediction of Communication Skills Based on Psycho - Social Class Atmosphere and Social Anxiety of High School Students. Journal of Community Health, 4 (2): 127-136. ]Persian[

Zhang, Y.,  Mavoa, S., Zhao, J., Raphael, D. & Smith. M. (2020). The Association between Green Space and Adolescents’ Mental Well-Being: A Systematic Review. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17 (18). Access at: https://www.mdpi.com/1660-4601/17/18/6640/htm.

آمار
تعداد مشاهده مقاله: 665
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 609


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب