هادیان دهکردی, مسعود, اسلام پور, محمدجواد, ریحانی, ابراهیم. (1393). ارزیابی درک دانشجویان ریاضی از مفهوم حد به کمک نقشه مفهومی. فناوری آموزش, 8(4), 259-268. doi: 10.22061/tej.2014.11
مسعود هادیان دهکردی; محمدجواد اسلام پور; ابراهیم ریحانی. "ارزیابی درک دانشجویان ریاضی از مفهوم حد به کمک نقشه مفهومی". فناوری آموزش, 8, 4, 1393, 259-268. doi: 10.22061/tej.2014.11
هادیان دهکردی, مسعود, اسلام پور, محمدجواد, ریحانی, ابراهیم. (1393). 'ارزیابی درک دانشجویان ریاضی از مفهوم حد به کمک نقشه مفهومی', فناوری آموزش, 8(4), pp. 259-268. doi: 10.22061/tej.2014.11
هادیان دهکردی, مسعود, اسلام پور, محمدجواد, ریحانی, ابراهیم. ارزیابی درک دانشجویان ریاضی از مفهوم حد به کمک نقشه مفهومی. فناوری آموزش, 1393; 8(4): 259-268. doi: 10.22061/tej.2014.11


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب