صالحی, وحید, قنبری, بهزاد. (1399). مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی. فناوری آموزش, 14(4), 813-820. doi: 10.22061/jte.2019.4827.2123
وحید صالحی; بهزاد قنبری. "مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی". فناوری آموزش, 14, 4, 1399, 813-820. doi: 10.22061/jte.2019.4827.2123
صالحی, وحید, قنبری, بهزاد. (1399). 'مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی', فناوری آموزش, 14(4), pp. 813-820. doi: 10.22061/jte.2019.4827.2123
صالحی, وحید, قنبری, بهزاد. مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی. فناوری آموزش, 1399; 14(4): 813-820. doi: 10.22061/jte.2019.4827.2123


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب