1.

ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 499-510
محمد علی زاده جمال

2.

بررسی درک و فهم دانش‌آموزان از اعداد منفی و بدفهمی‌های آنان

دوره 10، شماره 1، دی 1394، صفحه 25-41
ابراهیم ریحانی؛ فریده حمیدی؛ فرزانه راشدی

3.

بررسی مهارت‌های تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 61-71
غلامحسین رحیمی دوست؛ فریبا موسوی؛ امیر مثنوی

4.

بررسی میزان توجه معلمان ریاضی دوره متوسطه به ارزش‌های ریاضیات در کلاس‌های درس ریاضی

دوره 8، شماره 4، مهر 1393، صفحه 283-296
لیلا جوکار؛ محمدرضا فدایی

5.

تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 591-602
محمد علیزاده جمال؛ احمد شاهورانی؛ علی ایرانمنش؛ ابوالفضل تهرانیان

6.

توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 643-656
نرگس یافتیان؛ محمد رضا انصاری

7.

ریاضی در عصر دیجیتال: بررسی نقش شیوه‌نامه ارزشیابی آموزش الکترونیکی در یادگیری دانش‌آموزان

دوره 18، شماره 4، مهر 1403، صفحه 1009-1026
خدیجه پاسبان خمری؛ محمد رضا ربیعی؛ احمد شاهورانی سمنانی؛ محسن رستمی مال خلیفه

8.

فراتحلیل اثربخشی فناوری در پیشبرد اهداف آموزش ریاضی

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 786-796
راضیه علی دهی راوندی؛ محمدصادق طاهرطلوع دل


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب