آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها226
تعداد مقالات2,285
تعداد مشاهده مقاله3,519,787
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,580,403
ریحانی, ابراهیم, حمیدی, فریده, راشدی, فرزانه. (1394). بررسی درک و فهم دانش‌آموزان از اعداد منفی و بدفهمی‌های آنان. فناوری آموزش, 10(1), 25-41. doi: 10.22061/tej.2015.436
ابراهیم ریحانی; فریده حمیدی; فرزانه راشدی. "بررسی درک و فهم دانش‌آموزان از اعداد منفی و بدفهمی‌های آنان". فناوری آموزش, 10, 1, 1394, 25-41. doi: 10.22061/tej.2015.436
ریحانی, ابراهیم, حمیدی, فریده, راشدی, فرزانه. (1394). 'بررسی درک و فهم دانش‌آموزان از اعداد منفی و بدفهمی‌های آنان', فناوری آموزش, 10(1), pp. 25-41. doi: 10.22061/tej.2015.436
ریحانی, ابراهیم, حمیدی, فریده, راشدی, فرزانه. بررسی درک و فهم دانش‌آموزان از اعداد منفی و بدفهمی‌های آنان. فناوری آموزش, 1394; 10(1): 25-41. doi: 10.22061/tej.2015.436


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب