1.

ارائه مدلی جهت ارزیابی آمادگی استقرار سیستم‌های یادگیری الکترونیکی در سازمان‌ها و مؤسسات مالی

دوره 8، شماره 2، بهار 1393، صفحه 119-130
کامران فیضی؛ عبداله بهزادی

2.

ارزشیابی تطبیق‌پذیر و تخمین سطح دانش با استفاده از مدل دانش و به کمک شبکه بیزی

دوره 3، شماره 3، تابستان 1388، صفحه 151-164
احمد کاردان؛ صمد کاردان

3.

ارزیابی میزان آمادگی ادراکی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 101-117
مهدیه فرازکیش؛ غلامعلی منتظر

4.

ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها

دوره 4، شماره 2، بهار 1389، صفحه 83-92
غلامعلی منتظر؛ بهناز داراب

5.

امکان سنجی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 284-298
فاطمه رحمانی؛ حامد احمدی؛ الهام قنبری؛ سیدمحمود خراسانی کیاسری

6.

اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی

دوره 3، شماره 4، پاییز 1388، صفحه 235-246
فتانه تقی یاره؛ مولودی سیادتی؛ فاطمه عروجی

7.

بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام یادگیری الکترونیکی

دوره 3، شماره 4، پاییز 1388، صفحه 247-261
امین رضا کمالیان؛ امیر فاضل

8.

بررسی تأثیر محیط یادگیری الکترونیکی در مقایسه با محیط سنتی بر میزان یادگیری زبان‌آموزان

دوره 5، شماره 5، زمستان 1394، صفحه 102-114

9.

تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی

دوره 4، شماره 2، بهار 1389، صفحه 137-149
فروزان ضرابیان؛ حسن رستگار پور؛ بهمن زندی؛ محمد رضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی

10.

تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 877-890
الهه بدیعی؛ محمدرضا نیلی؛ یاسمین عابدینی؛ بی بی عشرت زمانی

11.

تحلیل عوامل موثر بر پذیرش آموزش مجازی با تاکید بر عوامل درونی

دوره 7، شماره 3، تابستان 1392، صفحه 149-158
علی صنایعی؛ حمیده سلیمیان

12.

تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی

دوره 11، شماره 3، تابستان 1396، صفحه 209-221
مرضیه دهقانی؛ سمیه رحیمی؛ امید امرالله

13.

روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی

دوره 9، شماره 2، بهار 1394، صفحه 87-98
حسین بنادکوکی؛ کریم عباسی؛ امین راحتی

14.

سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیکی: ارائه یک الگو

دوره 13، شماره 1، زمستان 1397، صفحه 25-39
حامد عباسی کسانی؛ غلامرضا شمس

15.

شناسایی مؤلفه‌های ارزشیابی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مهر 1399
فاطمه نارنجی ثانی؛ جواد پورکریمی؛ سمانه حجازی

16.

شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 891-900
مهدی عرب پشتکوهی؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی رجب زاده قطری

17.

شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر قابلیت دسترسی سامانه درس‌افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران

دوره 12، شماره 2، بهار 1397، صفحه 109-120
فاطمه ورداسبی؛ مرتضی رضایی زاده؛ اباصلت خراسانی؛ پرستو علیخانی

18.

طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 119-138
اسما پورتوکلی؛ مهرانگیز علی نژاد؛ بدرالسادات دانشمند

19.

طراحی و پیاده سازی سامانه چند کارگزاره آموزشیار هوشمند مبتنی بر شبکه بیز در محیط آموزش الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، زمستان 1389، صفحه 1-13
نفیسه صابری؛ غلامعلی منتظر

20.

کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان با الگوی ممتیک

دوره 9، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 1-14
فاطمه ذوالفقاری؛ امین راحتی

21.

ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز

دوره 14، شماره 3، تابستان 1399، صفحه 521-532
نصیبه تاری؛ سعید ضرغامی همراه؛ علیرضا محمودنیا؛ یحیی قائدی

22.

مرور و بررسی پژوهش های حوزه بازی وارسازی در آموزش الکترونیکی

دوره 13، شماره 3، تابستان 1398، صفحه 700-712
زهرا بتولی؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه؛ فخرالسادات میرحسینی

23.

معیاری برای دسته‌بندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشت‌‌برداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی

دوره 4، شماره 1، زمستان 1388، صفحه 73-81
سید فخر الدین نوربهبهانی؛ احمد آقا کاردان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.