1.

تبین اصول حاکم بر اجرای مطلوب درس پژوهی: مطالعه‌ی موردی استان مازندران

دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 110-119
امیر پوراحمدعلی؛ علی اکبر شیخی فینی؛ حسین زینلی پور؛ صمد ایزدی

2.

تبیین چالش‌های شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 263-280
سینا ترکاشوند؛ بهبود یاریقلی؛ وحیده مرادیان محمدیه

3.

توسعه و اعتبارسنجی ابزار فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 493-505
جعفر جهانی؛ رضا مظاهری؛ مهدی محمدی؛ مریم شفیعی سروستانی

4.

سواد فناوری معلمان در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش حوزه تربیت و یادگیری کار و فناوری

دوره 12، شماره 2، فروردین 1397، صفحه 149-159
آذردخت کوهستانی نژادطاری؛ زهرا اباذری؛ زهره میر حسینی

5.

شناسایی ابعاد مؤثر برای ارتقاء اثربخشی مدارس متوسطه دوم استان هرمزگان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 خرداد 1398
جواد ایمانی؛ مهدی باقری؛ نادرقلی قورچیان؛ پریوش جعفری

6.

شناسایی و رتبه‌بندی موانع مؤثر بر عدم استفاده معلمان از فناوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 5، شماره 1، دی 1389، صفحه 29-36
محمد آتشک؛ پریسا ماه زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب