آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,290
تعداد مشاهده مقاله3,558,543
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,603,195
منوریان, عباس, صفویه, جواد, آقاخانی, نرگس, رضایی‌نور, جلال. (1396). بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش, 11(2), 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633
عباس منوریان; جواد صفویه; نرگس آقاخانی; جلال رضایی‌نور. "بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی". فناوری آموزش, 11, 2, 1396, 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633
منوریان, عباس, صفویه, جواد, آقاخانی, نرگس, رضایی‌نور, جلال. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی', فناوری آموزش, 11(2), pp. 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633
منوریان, عباس, صفویه, جواد, آقاخانی, نرگس, رضایی‌نور, جلال. بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش, 1396; 11(2): 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب