آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها228
تعداد مقالات2,322
تعداد مشاهده مقاله3,684,472
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,705,680
فرزین, فرمند, زارعی زوارکی, اسماعیل, جامه بزرگ, زهرا, واحدی, مهدی. (1404). تأثیر برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر میزان چرخش ذهنی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی در مفاهیم شیمی. فناوری آموزش, (), -. doi: 10.22061/tej.2025.11735.3188
فرمند فرزین; اسماعیل زارعی زوارکی; زهرا جامه بزرگ; مهدی واحدی. "تأثیر برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر میزان چرخش ذهنی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی در مفاهیم شیمی". فناوری آموزش, , , 1404, -. doi: 10.22061/tej.2025.11735.3188
فرزین, فرمند, زارعی زوارکی, اسماعیل, جامه بزرگ, زهرا, واحدی, مهدی. (1404). 'تأثیر برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر میزان چرخش ذهنی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی در مفاهیم شیمی', فناوری آموزش, (), pp. -. doi: 10.22061/tej.2025.11735.3188
فرزین, فرمند, زارعی زوارکی, اسماعیل, جامه بزرگ, زهرا, واحدی, مهدی. تأثیر برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر میزان چرخش ذهنی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی در مفاهیم شیمی. فناوری آموزش, 1404; (): -. doi: 10.22061/tej.2025.11735.3188


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب