رحیمی, مهرک, سدیدی شال, ساناز. (1404). AI-Powered Flipped Instruction in Higher Education: Effects on Conceptual Understanding in Psychology of Language Learning. فناوری آموزش, (), -. doi: 10.22061/tej.2025.12480.3295
مهرک رحیمی; ساناز سدیدی شال. "AI-Powered Flipped Instruction in Higher Education: Effects on Conceptual Understanding in Psychology of Language Learning". فناوری آموزش, , , 1404, -. doi: 10.22061/tej.2025.12480.3295
رحیمی, مهرک, سدیدی شال, ساناز. (1404). 'AI-Powered Flipped Instruction in Higher Education: Effects on Conceptual Understanding in Psychology of Language Learning', فناوری آموزش, (), pp. -. doi: 10.22061/tej.2025.12480.3295
رحیمی, مهرک, سدیدی شال, ساناز. AI-Powered Flipped Instruction in Higher Education: Effects on Conceptual Understanding in Psychology of Language Learning. فناوری آموزش, 1404; (): -. doi: 10.22061/tej.2025.12480.3295


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب