باقری نویسی, رضا, شازده احمدی, رضا. (1404). بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی. فناوری آموزش, (), 293-315. doi: 10.22061/tej.2025.11060.3100
رضا باقری نویسی; رضا شازده احمدی. "بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی". فناوری آموزش, , , 1404, 293-315. doi: 10.22061/tej.2025.11060.3100
باقری نویسی, رضا, شازده احمدی, رضا. (1404). 'بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی', فناوری آموزش, (), pp. 293-315. doi: 10.22061/tej.2025.11060.3100
باقری نویسی, رضا, شازده احمدی, رضا. بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی. فناوری آموزش, 1404; (): 293-315. doi: 10.22061/tej.2025.11060.3100


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب