تورانی, حیدر, جعفری, علی. (1403). بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران. فناوری آموزش, (), 179-194. doi: 10.22061/tej.2025.10164.2952
حیدر تورانی; علی جعفری. "بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران". فناوری آموزش, , , 1403, 179-194. doi: 10.22061/tej.2025.10164.2952
تورانی, حیدر, جعفری, علی. (1403). 'بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران', فناوری آموزش, (), pp. 179-194. doi: 10.22061/tej.2025.10164.2952
تورانی, حیدر, جعفری, علی. بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران. فناوری آموزش, 1403; (): 179-194. doi: 10.22061/tej.2025.10164.2952


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب