چراغی, زهرا, درخشان, آذر, مقیسه, فاطمه. (1404). بررسی رابطه ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها. فناوری آموزش, (), -. doi: 10.22061/tej.2025.11240.3122
زهرا چراغی; آذر درخشان; فاطمه مقیسه. "بررسی رابطه ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها". فناوری آموزش, , , 1404, -. doi: 10.22061/tej.2025.11240.3122
چراغی, زهرا, درخشان, آذر, مقیسه, فاطمه. (1404). 'بررسی رابطه ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها', فناوری آموزش, (), pp. -. doi: 10.22061/tej.2025.11240.3122
چراغی, زهرا, درخشان, آذر, مقیسه, فاطمه. بررسی رابطه ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها. فناوری آموزش, 1404; (): -. doi: 10.22061/tej.2025.11240.3122


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب