نجاتی, رضا. (1404). جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی. فناوری آموزش, (), 117-140. doi: 10.22061/tej.2025.11412.3145
رضا نجاتی. "جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی". فناوری آموزش, , , 1404, 117-140. doi: 10.22061/tej.2025.11412.3145
نجاتی, رضا. (1404). 'جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی', فناوری آموزش, (), pp. 117-140. doi: 10.22061/tej.2025.11412.3145
نجاتی, رضا. جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی. فناوری آموزش, 1404; (): 117-140. doi: 10.22061/tej.2025.11412.3145


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب