حسینی روش, سید محمد حسین. (1403). تأثیر نحوه استفاده از فضای مجازی در اوقات فراغت دانش آموزان با نقش میانجی سواد حرکتی. فناوری آموزش, 2(2), 1-15.
سید محمد حسین حسینی روش. "تأثیر نحوه استفاده از فضای مجازی در اوقات فراغت دانش آموزان با نقش میانجی سواد حرکتی". فناوری آموزش, 2, 2, 1403, 1-15.
حسینی روش, سید محمد حسین. (1403). 'تأثیر نحوه استفاده از فضای مجازی در اوقات فراغت دانش آموزان با نقش میانجی سواد حرکتی', فناوری آموزش, 2(2), pp. 1-15.
حسینی روش, سید محمد حسین. تأثیر نحوه استفاده از فضای مجازی در اوقات فراغت دانش آموزان با نقش میانجی سواد حرکتی. فناوری آموزش, 1403; 2(2): 1-15.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب