کدخداوند, فاطمه, مومنی راد, اکبر. (1403). بررسی اثر تقسیم توجه و خودتنظیمی در محیط‌های یادگیری چند رسانه‌ای بر یادگیری و بار شناختی ادراک‌شده دانش‌آموزان. فناوری آموزش, (), 859-874. doi: 10.22061/tej.2024.10617.3036
فاطمه کدخداوند; اکبر مومنی راد. "بررسی اثر تقسیم توجه و خودتنظیمی در محیط‌های یادگیری چند رسانه‌ای بر یادگیری و بار شناختی ادراک‌شده دانش‌آموزان". فناوری آموزش, , , 1403, 859-874. doi: 10.22061/tej.2024.10617.3036
کدخداوند, فاطمه, مومنی راد, اکبر. (1403). 'بررسی اثر تقسیم توجه و خودتنظیمی در محیط‌های یادگیری چند رسانه‌ای بر یادگیری و بار شناختی ادراک‌شده دانش‌آموزان', فناوری آموزش, (), pp. 859-874. doi: 10.22061/tej.2024.10617.3036
کدخداوند, فاطمه, مومنی راد, اکبر. بررسی اثر تقسیم توجه و خودتنظیمی در محیط‌های یادگیری چند رسانه‌ای بر یادگیری و بار شناختی ادراک‌شده دانش‌آموزان. فناوری آموزش, 1403; (): 859-874. doi: 10.22061/tej.2024.10617.3036


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب