طهماسبی, فرشید, صالحی, سیدکاوس, گل پیرا, اوژن. (1403). تأثیر تمرینات بر مبنای فناوری واقعیت مجازی و واقعی بر یادگیری مهارت‌های ادراکی – حرکتی منتخب. فناوری آموزش, 18(4), 799-812. doi: 10.22061/tej.2024.10679.3042
فرشید طهماسبی; سیدکاوس صالحی; اوژن گل پیرا. "تأثیر تمرینات بر مبنای فناوری واقعیت مجازی و واقعی بر یادگیری مهارت‌های ادراکی – حرکتی منتخب". فناوری آموزش, 18, 4, 1403, 799-812. doi: 10.22061/tej.2024.10679.3042
طهماسبی, فرشید, صالحی, سیدکاوس, گل پیرا, اوژن. (1403). 'تأثیر تمرینات بر مبنای فناوری واقعیت مجازی و واقعی بر یادگیری مهارت‌های ادراکی – حرکتی منتخب', فناوری آموزش, 18(4), pp. 799-812. doi: 10.22061/tej.2024.10679.3042
طهماسبی, فرشید, صالحی, سیدکاوس, گل پیرا, اوژن. تأثیر تمرینات بر مبنای فناوری واقعیت مجازی و واقعی بر یادگیری مهارت‌های ادراکی – حرکتی منتخب. فناوری آموزش, 1403; 18(4): 799-812. doi: 10.22061/tej.2024.10679.3042


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب