آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,306
تعداد مشاهده مقاله3,579,220
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,620,023
بخشی خیلگاوانی, ویسعلی, علی آبادی, خدیجه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, برزویان, صمد, دلاور, علی. (1402). تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی. فناوری آموزش, 17(4), 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873
ویسعلی بخشی خیلگاوانی; خدیجه علی آبادی; محمدرضا نیلی احمدآبادی; صمد برزویان; علی دلاور. "تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی". فناوری آموزش, 17, 4, 1402, 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873
بخشی خیلگاوانی, ویسعلی, علی آبادی, خدیجه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, برزویان, صمد, دلاور, علی. (1402). 'تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی', فناوری آموزش, 17(4), pp. 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873
بخشی خیلگاوانی, ویسعلی, علی آبادی, خدیجه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, برزویان, صمد, دلاور, علی. تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی. فناوری آموزش, 1402; 17(4): 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب