آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,309
تعداد مشاهده مقاله3,591,145
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,631,046
احمدی ده قطب الدینی, محمد, حسینی زیدآباد, مهدیه السادات, محمودآبادی, الهام. (1401). اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان. فناوری آموزش, 16(2), 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574
محمد احمدی ده قطب الدینی; مهدیه السادات حسینی زیدآباد; الهام محمودآبادی. "اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان". فناوری آموزش, 16, 2, 1401, 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574
احمدی ده قطب الدینی, محمد, حسینی زیدآباد, مهدیه السادات, محمودآبادی, الهام. (1401). 'اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان', فناوری آموزش, 16(2), pp. 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574
احمدی ده قطب الدینی, محمد, حسینی زیدآباد, مهدیه السادات, محمودآبادی, الهام. اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان. فناوری آموزش, 1401; 16(2): 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب