آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,290
تعداد مشاهده مقاله3,544,780
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,593,796
فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. (1400). تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی. فناوری آموزش, 16(1), 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فاطمه فدایی; هانیه کلانتری دهقی; مهدی عبداله زاده رافی. "تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی". فناوری آموزش, 16, 1, 1400, 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. (1400). 'تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی', فناوری آموزش, 16(1), pp. 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی. فناوری آموزش, 1400; 16(1): 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب