1.

ابعاد سواد دیجیتال برای دانش‌آموزان دوره‌ ‌ابتدایی

دوره 17، شماره 4، مهر 1402، صفحه 767-782
فاطمه قدردان؛ بتول سبزه؛ یاسمن اسکویی

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ادراک دیداری-فضایی بر خلاقیت در درس هنر دانش‌آموزان پنجم ‏ابتدایی شهر تهران

دوره 18، شماره 4، مهر 1403، صفحه 977-990
سعیده اکبرپور؛ فریده حمیدی؛ فریبا شاپوریان

3.

تأثیر آموزش بهداشت فردی توسط رسانه کمیک استریپ برمهارت های اجتماعی دانش آموزان

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 293-302
سروش سوزنگر؛ سعید شاه حسینی

4.

تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی

دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 319-327
حسین پناهی؛ سعید موسوی پور

5.

تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی

دوره 4، شماره 2، فروردین 1389، صفحه 137-149
فروزان ضرابیان؛ حسن رستگار پور؛ بهمن زندی؛ محمد رضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی

6.

ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش کیفیت برنامه‌ درسی آموزش مجازی دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 415-428
سیروس منصوری؛ مژگان طالب بیگی

7.

شناسایی شاخص‌های ارزشیابی کیفیت محتوای کتاب‌های درسی دورۀ ابتدایی

دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 329-340
فریدون یزدانی

8.

ویژگی‌های برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای در دوره‌ دوم ابتدایی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 103-120
سعید انصاری؛ فرهاد سراجی؛ محمدرضا یوسف زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب