1.

بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم

دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 749-762
سیدرسول عمادی؛ افسانه مختاری سمیع

2.

بررسی قابلیت یادگیری حرکتی آشکار و پنهان در دختران پیش دبستانی و دبستانی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 9-16
سیده فاطمه طالب رکنی؛ ایرج عبداللهی؛ سیدکاوس صالحی

3.

تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی

دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 319-327
حسین پناهی؛ سعید موسوی پور

4.

تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 571-582
سید علی فارغ؛ میلاد جعفری سیسی

5.

تاثیر استفاده از کتاب تعاملی بر یادگیری و یادداری هنرجویان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اسفند 1397
سوسن مهرزاد؛ زینب گلزاری؛ زهرا طالب


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب